Tilbage til fejlfinding
elektroniklet

Bluetooth forbindelse til app virker ikke

Estimeret tid: 20 minutter

Symptomer

  • App finder ikke cykel
  • Kan ikke parre
  • Forbindelse taber
  • Bluetooth virker ikke

Løsninger

1

Genstart display og mobil

Sluk displayet helt (fjern batteri hvis nødvendigt). Genstart mobiltelefon. Tænd display og prøv igen.

2

Glem enhed og par igen

I mobil Bluetooth-indstillinger: Glem den tidligere parring. I appen: Slet cykel og tilføj den igen.

3

Tjek Bluetooth er aktiveret

Nogle displays skal have Bluetooth aktiveret i indstillinger. Gå til menu -> Indstillinger -> Bluetooth -> Tænd.

4

Opdater app

Tjek App Store/Google Play for app-opdateringer. Forældede apps kan have kompatibilitetsproblemer.

5

Firmware opdatering

Display firmware skal være opdateret. Kontakt forhandler for at få opdateret firmware hvis problemer fortsætter.

Løste det dit problem?

Hvis problemet fortsætter efter ovenstående trin, anbefaler vi at kontakte en autoriseret cykelforhandler eller værksted.

Vigtigt

Arbejd altid sikkert med din elcykel. Afbryd batteriet før du arbejder på elektroniske komponenter. Hvis du er i tvivl, kontakt en fagmand. Forkert reparation kan være farlig og ugyldiggøre garantien.